Przerwa w dostępie do Portalu Beneficjenta
Od najbliższego piątku (04.12.2020) od godziny 18:00 do niedzieli (06.12.2020) do godziny 23:59 planowana jest przerwa techniczna w dostępie do Portalu Beneficjenta.
W związku z tym nie będzie możliwe sprawdzenie stanu realizacji złożonych Kart Informacyjnych Zadania, wniosków oraz zawartych umów.
Złożenie elektronicznej wersji wniosków poprzez skrzynkę podawczą portalu jest jednym z wymogów uzyskania dofinansowania (np. z Programu „Czyste Powietrze”) – należy je przesłać do Wojewódzkiego Funduszu niezwłocznie po wznowieniu działania usługi.
Pomimo chwilowego wyłączenia działania Portalu Beneficjenta można złożyć wniosek do Programu przy użyciu serwisu gov.pl (wymagana wyłącznie forma elektroniczna z podpisem zaufanym lub kwalifikowanym) – https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-programu-czyste-powietrze