Nabór wniosków: Małopolskie Remizy 2021

Nabór wniosków: Małopolskie Remizy 2021

20 maja 2021 / Jolanta Skrabalak

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza konkurs na wykonanie robót budowlanych w remizach strażackich z terenu województwa małopolskiego – „Małopolskie Remizy 2021”. Konkurs skierowany jest do gmin i jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych. Wniosek składa właściciel nieruchomości objętej dofinansowaniem.

Maksymalne dofinansowanie ze środków Funduszu na jedno zadanie nie może przekroczyć 50% kosztów kwalifikowanych zadania brutto, ale nie więcej niż 50 000,00 zł na jedno zadanie.

W ramach konkursu „Małopolskie Remizy 2021” minimalny koszt kwalifikowany dla realizowanego zadania nie może być mniejszy niż 10 000 zł. Nie może on zmniejszyć się poniżej ustalonej wartości również na etapie podpisywania umowy oraz rozliczenia zadania.

Pomoc finansowa Wojewódzkiego Funduszu przeznaczona jest na:

  • termomodernizację (docieplenia ścian i stropów),
  • wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z kompleksową termomodernizacją (rozumianą, jako docieplenie budynku wyposażonego w kotłownię gazową lub docieplenie wraz z modernizacją kotłowni),
  • modernizację kotłowni,
  • modernizację instalacji wewnętrznej c.o. i/lub c.w.u. (wyłącznie z przeprowadzeniem modernizacji kotłowni),
  • zastosowanie odnawialnych źródeł energii (w tym m.in. kolektorów słonecznych, paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła, kotłów na biomasę),

Wojewódzki Fundusz nie finansuje robót w budynkach nowo budowanych. W przypadku budynków rozbudowywanych, nadbudowywanych i dobudowywanych – dofinansowaniu może podlegać tylko istniejąca część budynku, o ile spełnione zostaną określone kryteria.

Alokacja środków w ramach naboru: 1 000 000,00 zł.

Termin naboru wniosków: od 20.05.2021 r. do 11.06.2021 r.

 

Wnioski należy złożyć obowiązkowo na dwa sposoby:

  • w wersji elektronicznej – należy przesłać przez Portal Beneficjenta WFOŚiGW w Krakowie do dnia zakończenia naboru do godziny 15.30.

Wniosek elektroniczny nie stanowi podstawy rozpatrzenia wniosku.

  • wnioski o dofinansowanie (w tym załączniki) będące dokumentami opatrzonymi podpisami osób upoważnionych, należy dostarczyć w jeden z dwóch sposobów:
  1. w wersji papierowej do biura Funduszu (ul. Kanonicza 12, 31-002 Kraków),
  2. ePUAP-em na skrytkę Funduszu (z konta Wnioskodawcy, tzn. Gminy lub jednostki OSP – zgodnie z instrukcją),

do dnia zakończenia naboru do godziny 15.30.

 

O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu wniosku do Funduszu.

 

UWAGA: W FORMULARZU WNIOSKU PODPISY SKŁADAJĄ OSOBY:

– Kierownik instytucji wnioskującej,

– Skarbnik instytucji wnioskującej,

NALEŻY PAMIĘTAĆ, ŻE KAŻDA Z WYMIENIONYCH W TABELI OSÓB POWINNA POSIADAĆ I ZŁOŻYĆ SWÓJ PODPIS KWALIFIKOWANY LUB PODPIS PROFILEM ZAUFANYM W RAMACH WYSYŁANIA WNIOSKU PRZEZ ePUAP.

 

Termin zakończenia realizacji zadania – do dnia 29.10.2021 r.

 

Kontakt:

Anna Kicińska-Dyrda – 785 855 523

Facebook Twitter Youtube LinkedIn Instagram

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności.

Przejdź i przeczytaj